Peter's Pub

השכרת מיניבוס לימי גיבוש

ימי גיבוש הן אירוע שעובדים רבים בחברות רבות מצפים לו כל השנה. באירוע מיוחד זה אנחנו שמים את הרשמיות בצד ומכירים יותר טוב את האנשים שאנחנו עובדים לצידם כל יום מחדש. בשביל שיום הגיבוש של מקום העבודה שלנו יהיה מגבש ומהנה יותר אנחנו יכולים לשכור מיניבוס לאירוע שבו כל העובדים מהעובדים הכי זוטרים בחברה ועד המנכ"ל ייסעו ביחד לפעילויות השונות של יום הגיבוש. כאשר כל העובדים מהעובד הבכיר ביותר ועד העובד הזוטר ביותר נוסעים ביחד יש ביום הגיבוש אווירה הרבה יותר משוחררת ונעימה שמאפשרת לכולם ליהנות ולהתקרב לעובדים האחרים בחברה.

מיניבוס לאירוע – למה כדאי לשכור מיניבוס לימי גיבוש?

אז למה בעצם כדאי לנו לשכור מיניבוס לאירוע ולימי גיבוש? כדאי לנו לשכור מיניבוס ליום הגיבוש של החברה שלנו כי אז האווירה ביום הזה תהיה קלילה וחברית יותר. אם המטרה של יום הגיבוש שלנו היא לגבש את על העובדים שלנו ולהפוך את היום ליום של שטויות וכיף אז נסיעה משותפת באותו הרכב תהפוך את האווירה באירוע לאווירה של טיול שנתי ממש כמו שהיינו ילדים ולכן היא תהיה מגבשת יותר.

מיניבוס לאירוע – לאיזה ימי גיבוש אפשר לשכור מיניבוס?

מיניבוס לאירוע יכול להתאים מאוד לימי גיבוש של חברות. המיניבוס יכול להתאים לימי גיבוש בהם כל עובדי החברה אוכלים ארוחת בוקר ביחד באותו המקום ואחר כך נוסעים ביחד לפעילויות שונות כמו למשל שייט קיאקים או ביקור באתר החרמון לסקי. לא משנה איזה פעילויות תכננו ליום הגיבוש שלנו חשוב מאוד לדאוג לתחבורה הולמת לכל העובדים שלנו כך שאיכות היום הזה תהיה גבוה ונוחה יותר לכולם.

גיבוש הצוות שלנו באירוע בטבע

מיניבוס לאירוע יכול לסייע לנו מאוד לגבש את צוות העובדים שלנו. כאשר אנחנו לוקחים את כל צוות העובדים שלנו לטיול בחיק הטבע אנחנו יכולים לשדרג את הטיול ואת החוויה המהנה שלו על ידי כך שכל העובדים ייסעו ביחד באותה ההסעה. כך הנסיעה בדרך לטיול עצמו תהיה לא פחות מגבשת ומהנה מהטיול ומסלולי ההליכה השונים.

לכל מעביד אכפת מהעובדים שלו. בתור מעבידים אנחנו רוצים שלעובדים שלנו יהיה טוב, כי עובד שטוב לו הוא עובד שעובד טוב יותר. אחד הדברים שאנחנו צריכים לעשות בשביל שהעובדים שלנו יהיו מרוצים יותר הוא לדאוג לכך שבמקום העבודה שלנו תהיה אווירה נעימה וחברית. ככל שהאווירה בחברה שלנו תהיה חיובית יותר כך יהיה נעים יותר לעובדים לבוא בבוקר לעבודה. אחת הדרכים לשפר את האווירה במקום העבודה שלנו היא לקחת מדי כמה חודשים את כל העובדים שלנו ליום גיבוש. יום זה יכול לכלול מגוון פעולות מגבשות כמו נסיעה משותפת במיניבוס, ארוחת צוהריים של כולם ביחד ופעילויות אתגריות שונות.