Peter's Pub

איך לבחור במקום מתאים לאירוע פרטי קטן

אירועים קטנים הם אירועים חשובים ומרגשים המלווים אותנו לאורך החיים, כאשר בניגוד לחתונות ואירועי ענק הם מצריכים חגיגה מושקעת ומפנקת, אך אינטימית ומותאמת באופן אישי.

בין האירועים הנחגגים באירוע פרטי וקטן נמצאים מסיבות רווקים ורווקות, ימי הולדת, מסיבות גיוס ושחרור, ערבי צוות וגיבוש בארגונים ועוד. אירוע קטן יכול לכלול כעשרים משתתפים או להאמיר לכדי עשרות משתתפים, כאשר תכנון האירוע, המיקום שלו והתוכן היצוק לתוכו יקבע את הצלחתו.

איך לבחור מקום מתאים לאירוע קטן?

גודל– לפני כל יש לתת את הדעת על גודל המקום. מקום מרווח או פתוח הכולל מרחב רב עשוי לתת תחושה של ריקנות, ומקום קטן מדי יבטל את הנוחות וייתן תחושה של צפיפות. חשוב לבחור במקום מתאים מבחינת גודל המקום ביחס לכמות המשתתפים, כמו גם תכנון נכון של המקום: שילוב בין מקומות ישיבה, מקום מתאים להסעדה, רחבת ריקודים, יציאה למרחב פתוח ועוד.

מיקום גאוגרפי– אירועים קטנים לרוב יכללו משתתפים מאותו אור מגורים וכדאי ונכון שלא לטלטל אותם למרחקים. תושבי חיפה, הקריות, עתלית, טירת הכרמל והיישובים הסמוכים יחפשו אחר מקום לעריכת אירוע פרטי בחיפה ולא ירחיקו לתל אביב או לנהריה. מעבר למרחק יש לקחת בחשבון גם שיקולי נגישות וחנייה.

אוכל– האוכל הוא חלק בלתי נפרד מכל אירוע ואירוע וחשוב להשקיע בו, על מנת לספק לאורחים חוויה חיובית ותמורה להגעתם (ומתנותיהם). ישנם מקומות לאירועים קטנים אשר מציעים מקום בלבד, ונדרשת הזמנת קייטרינג חיצוני, וישנם כאלה המשלבים שירותי הסעדה יחד עם השכרת המקום. במידת האפשר שירות הסעדה במקום הוא יעיל ונוח יותר, ומבטיח אוכל טרי וחם המוכן ומוגש במקום. יש לתכנן את התפריט בהתאם לאופי האירוע.

בר– בר עשיר הוא חלק מחוויית האירוע וכדאי לבחור במקום המספק שירותי בר מפנק לאורחים. באירועים המארחים כמות גדולה של ילדים ובני נוער (דוגמת בר ובת מצווה) ובעיקר בכאלה שאינם כוללים הורים, יש לוודא כי קיים פיקוח ובקרה על הגשת אלכוהול למי שמתחת לגיל 18.

אמצעים טכנולוגיים– חשוב לוודא כי המקום מספק מקרן, מערכת הגברה, אפשרות להקרנת סרטונים ומצגות, השמעת פלייבק וכלים מתקדמים נוספים המסייעים ביציקת תוכן לאירוע.

אחד מסגנונות האירוח המבוקשים לאירועים קטנים הם הפאבים, המספקים תחושת מסיבה ושמחה, מעוצים במראה צעיר וחדשני וכוללים מרווח מתאים לחגיגה בת עשרות משתתפים. בתיאום מראש ניתן לסגור את הפאב לטובת האירוע וליצור חוויית בילוי אטרקטיבית וצעירה, אקוסטיקה מצוינת המתאימה למוזיקה קולנית בכל הסגנונות, אמצעים טכנולוגיים להקרנה של שקופיות, מצגות וסרטונים במקרה הצורך, ומטבח מקומי עשיר המציע בניית תפריט איכותי בהתאמה אישית.

בעיר חיפה ניתן למצוא יותר ויותר חוגגים המחפשים אחר מקום לאירוע קטן בחיפה, ובוחרים בפאבים מקומיים מושקעים, בהתאם לתרבות המקומית.