Peter's Pub

איך בוחרים מועדון לבת מצווה

בת מצווה

מזל טוב הבת הגיעה לגיל 12 , רוב הבנות לא מוכנות לוותר על אירוע בת מצווה בנוכחות חבריה ובני המשפחה, מסיבת בת מצווה היא ממש לא כמו שהיה פעם, כיום מסיבת בת מצווה היא הפקה של ממש ומסיבה חברתית אשר עשויה להשפיע על הסטטוס החברתי של הילדה החוגגת השאלה איך בוחרים מועדון לבת מצווה אשר יגשימו את החלומות של הנסיכה החוגגת?

מועדון לחגיגת בת מצווה

ההוצאה הגדולה ביותר בהפקת בת מצווה היא על מקום האירוע מדובר על בחירת מקום אשר ישפיע על האירוע כולו והצלחתו לכן חשוב להקדיש זמן ולבדוק את האפשרויות השונות המתאימות לצרכים לתקציב ודרישת הילדה כיום ישנם מספר מקומות כמו אולמות וגני אירועים בהם מקובל לחגוג בת מצווה אולם בנות רבות מעדיפות לחגוג את האירוע שלהן במועדון ,המגוון הוא רחב ישנם מועדונים רבים לכן כאשר באים לבחור מועדון לבת מצווה ישנם מספר קריטריונים אשר יש לשים לב אליהם לפני שמחלטים באיזה מועדון לבחור.

הקריטריונים לבחירת מועדון לבת מצווה

לפני שמחפשים מועדונים לבת מצווה יש לעשות עבודת הכנה ולברר מספר דברים לדוגמה:

  • מספר האורחים- חשוב לפני שתחליטו לקבוע את מספר האורחים אשר אתם מתכוננים להזמין שכן בדרך כלל מועדונים לא מתאימים למספר רב של אורחים והם מוגבלים בכמות האנשים, אם החלטתם על רשימת מוזמנים של כמה מאות אולי תבדקו אופציות אחרות כמו אולמות גדולים.
  • מיקום- חשוב לבחור מקום שלצעירים תהיה אפשרות להגיע, הסעה או תחבורה ציבורית שיהיה מקום מרכזי ונוח לגישה ולא רחוק מדי מעיר המגורים יש מועדונים רבים המספקים שירותי הסעה.
  • שירותים נלווים- רוב המועדונים משכירים את המקום בלבד ללא שירותי קייטרינג, תאורה, הגברה, צלם, עיצוב המקום ועוד ויש צורך לדאוג לכל הדברים הנלווים עובדה הדורשת הרבה התרוצצות וכאבי ראש לכן אם אתם מעוניינים לחסוך את כאבי הראש רצוי לבחור מועדון המספק שירותים אלו או להסתייע במפיק אירועים מקצועי.
  • אטרקציות-האטרקציות מהווים חלק בלתי נפרד ואפילו עיקרי מהגורמים להצלחת האירוע חלק מהמועדונים מספקים אטרקציות כמו קריוקי ריקודים, משחקי חברה ועוד, חשוב לברר זאת מראש.
  • האווירה של המועדון-לבדוק את המועדון, לא כל מועדון מתאים לחגיגות בת מצווה ישנם מועדונים המתאימים למסיבות של מבוגרים ולא של ילדים מתחת לגיל 18, חשוב שהמועדון ישדר אווירה צעירה שמחה ומרהיבה ובמיוחד שימצא חן בעיני ילדת בת המצווה.